dissabte, 9 de gener del 2010

Viure en la ignorància


El medicaments, us he parat a llegir alguna vegada els prospectes? són una declaració de totes les coses dolentes que et poden passar, marejos, vòmits, taquicàrdies... és en plan que t'arreglo això, però et destrosso tot lo altre... crec que junt al prospecte també hi haurien d'incloure un formulari d'últimes voluntats, no fos cas...
I és que val més viure com un ignorant, no saber el que prens i curar-te (o no), no conèixer la composició de certs aliments i cruspir-te`ls sense pensar que són una bomba. I els pobres pagesos, em vaig escoltar l'altre dia que per un carbassó que nosaltres a plaça paguem a suposem 1 euro, a ells els hi paguen 8 cèntims, ara cada cop que em miro un carbassó ja no el veig igual...
No parlem del tema política, millor no saber-ne res de res, perquè quan t'assabentes en xifres, de la quantitat de milions que s'embutxaquen i malversen, voluntàriament et prendries un d'aquests medicaments i ompliries el testament més content que un pèsol de pagès mal pagat.








1 comentarios:

aglote ha dit...

Estic completament d'acord... qualsevol medicament que t'"arregla" una cosa, et fastidia una altre, però millor no saber-ho sinó no ens prendriem ni una trista pastilla juanola, no fos cas que ens surtis una caries i hauriem d'anar al dentista que per treure'ns l'infecció ens receptaria antibiòtic, que a la vegada ens provocaria resistència als possibles virus que vinguin després... total que millor no saber-ho.
Respecte al tema polític, i sense entrar en colors, n'hi ha que no passen el mes amb 9.000 euros mensuals o les que cobren 20.000 euros cada dia 30 (o 28 segons el mes) per no fotre ni l'ou i aquí més d'un o dos que jo em conec, sent mileurista havent d'aguantar collonades dia si dia també, snif snif, total que si alguna vegada tinc criatures o que es facin polítics/polítiques o tenista d'èlit, o si és nen, jugador del Barça...

Publica un comentari a l'entrada