dijous, 2 de juny del 2011

Somnis segona part...







Ostres! he tornat a tenir un somni desagradable que ja havia tingut, i en el meu intent per descobrir el significat per internet, m'he vist immersa en un món paral-lel de persones que explicaven els seus somnis!!!ha estat molt fort, ara puc assegurar que hi ha molt de pirat pel món...



N'hi ha hagut algun que m'ha impactat força...:







-"soñe q habia una niña q estaba poseida pero solo yo lo notaba, la mataba a golpes y para q nadie lo supiera la enterraba. Cuando estaba echandole las ultimas paladas de arena la niña despertó y me dijo "AYUDAME" con la voz apenas audible, pero ya era muy tarde, iba a morir. Le tire la ultima palada y me fui"-







Home... jo somio, però carregar-me algú així a sang freda...







Fa un parell de dies vaig tenir un somni molt reconfortant i feliç, estava en un prat de color groc blat, amb plantes d'espígol fent el contrapunt de color, tot feia una olor a planta seca molt intensa, a un costat tenia al meu pare i a l´altre a la meva mare, jo era com sóc ara. Tot caminant ens varem trobar una mena de tela a terra, era com un llit elàstic, i els dos em varen animar a pujar i saltar com una nena, jo ho vaig fer, i em va invadir la felicitat, no podia deixar de somriure, els cabells em flotaven a cada salt, i jo cada cop em sentia millor. Ells em miraven amb alegria...







Ostres, ja podrien ser tots els somnis tant macos i plens de màgia...



Però... perquè tot té un però... li vaig estar donant voltes al somni, no podia deixar de pensar-hi, tot tant serè, tant calmat, només nosaltres, tant irreal... la meva mare ja no hi és i estava amb nosaltres? finalment vaig arribar a la conclusió que, ostres estàvem tots tres morts, com sinó m'explico una pau tant gran?juntar-nos els tres no és possible a menys que els tres ja no estiguem a la vida terrenal (per dir-ho finament...), però bé, no deixa de ser un somni... i les explicacions o interpretacions no deixen de ser això...







1 comentarios:

Anònim ha dit...

Estic d’acord amb la teva interpretació del somni, jo també penso que les trobades impossibles només es poden fer efectives al cel, al purgatori o a l’infern.....però també al limbo, que crec que és l’estat ideal en el que podem estar quan deixem la vida terrenal, no et sembla? A més limbo s’assembla a bimbo, que no deixa de ser un pa irreal en aparença (on s’és vist un pa que tingui la molla i la crosta tant absolutament regular?)
Pia

Publica un comentari a l'entrada